1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Vieraana näet vain osan foorumeistamme. Rekisteröidy nähdäksesi enemmän alueita sekä osallistuaksesi keskusteluun.

Mielipide pelistä Terraria

Keskustelun alueella 'Pelit ja pelaaminen' aloittanut videosambo, huhtikuu 2, 2018.

1. videosambo

videosambo Aloittelija SVIP

Elikkä, terraria on 2D hiakkalaatikkopeli jossa on runsaasti saavutettavaa ja tekemistä. Olen pelannut itse lähelle 100h ja melkein läpäissy pelin. Kysynkin teidän tietoa ja mielipidettä pelistä ennen kuin jatkan omaa tarinaa, päätin luoda uuden viestiketjun koska foorumeilla on hiljaista. Terraria on loistava peli, paljon tekemistä, monia bosseja ja paljon aseita. Terrariassa on pre-hardmode ja hardmode osio johon siirrytään kun tapetaan underworldin wall of flesh. Ennen tätä bossia on kuitenkin monia muita kuten Eye of chululu, Eater of the worlds tai Brain of chululu, Skeletron sekä muita pienempiä bosseja kuten King slime, Queen bee ja muita... Hardmodella puolestaan on vaikeammat versiot pre-hardmoden bosseista kuten Twins, Destroyer, Skeletron prime sekä uusia bosseja jotka tulee näitten jälkeen kuten Plantera, Duke fishron, Golem, Lunatic cultis ja Moonlord. Pelissä on useita vaiheita joita pitää suorittaa päästäkseen tappamaan Moonlordia, niitä en tässä rupea listaamaan koska siinä kestäisi pitkään. Terrariassa on paljon aseita useista gatekorioista kuten mele, range, magic ja muut satunnaiset, oma suosikki on terrablade. Minecraftin pitäisi ottaa vaikutteita Terrariasta ja lisätä useita uusia bosseja ja aseita koska se lisäisi peliin paljon lisää tekemistä. Terraria on hyvin tehty, vaikka grafiikat on pikseli mössöä, partikkeliefektit saavat senkin näyttämään loistavalta. Jos etsit peliä ostettavaksi, suosittelen itse Terrariaa, siinä on paljon tekemistä eikä tule tylsää. Terraria tukee moninpeliä ja onhan muutenkin hauskempi pelata kaverin kanssa kuin yksin. Suosittelen Terrariaa kaverin kanssa pelattavaksi, isoissa porukoissa alkaa mennä touhu käsistä. Jos olette itse pelannut Terrariaa, kertokaa omia hauskoja kokemuksia ja mielipide pelistä.
  2. 5umor

5umor Newbie

Itse pidän kans Terraariasta aika paljon. Mukavaa ajanvietettä multiplayerissä. Bonuksena on online multiplayerin aloittaminen, sillä se toimii ihan pelin toimesta heti oikein (Steamin kautta. Ei mitään häröilyä IP-osoitteiden, palomuurin kanssa jne.). Jos pidät Minecraftista, niin suosittelen itsekkin Terraariaa.

Se aluksi saattaa tuntua 2D-Minecraftilta, mutta asua on toisin. Nämä pelit ovat täysin erinlaisia. Olisi sama-asia lähtä vertailemaan esimerkiksi PUBGia ja Fortniteä (tai LoLia ja Dota 2:ta) keskenään. Samanlaisia vaikutteita, mutta silti ihan eri pelejä.