1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.
  2. Vieraana näet vain osan foorumeistamme. Rekisteröidy nähdäksesi enemmän alueita sekä osallistuaksesi keskusteluun.

Mikezun elämää

Keskustelun alueella 'Räbä' aloittanut Kaage, joulukuu 10, 2015.

1. MoksuTheBuilder

MoksuTheBuilder Tulokas pCrew

ööö miks mun pitäis mä vaa kommentoin toho sun tekstiis ? en tehny mitää vääri
  2. Kaage

Kaage Fagotti Kultajäsen

En tykkää susta
  3. MoksuTheBuilder

MoksuTheBuilder Tulokas pCrew

okei ymmärrän ja en ota siitä itteeni mut mul on silti oikeus kommentoida ihmisten tekteihin ja luukee niitä
  4. Kaage

Kaage Fagotti Kultajäsen

Mun thread, mun foorumit, oon fagotti omistan kaiken, mä teen mitä haluun eli sä meet pois. Sulla ei oo oikeutta tehdä mitään jos mä niin sanon
  5. Houndofculann

Houndofculann I have seals!!! Foorumivalvoja

Eikös Mikezu oo lypsylehmä missä tapauksessa niitä lihoja sais odottaa aika kauan?

Lisäksi:
  6. Kaage

Kaage Fagotti Kultajäsen

No siis jos se o iha kakka lehm ja me tarvitaa lisää tilaa ni sit se saatetaa pistää lihoiks nuorenaki

" saatte esittää kysymyksiä aiheeseen liittyen tai muuten vain kommentoida asiaa." nii mut jos sanon ei käy ni sit ei käy. Kaikki muut saa kommentoida paitsi pärinästä tulleet.
  7. Soldout

Soldout Hikka96 SVIP

Kaage taitaa tuntea asemansa uhatuksi : 3

Jos lehmä laitetaa lihoiks nii voisin kyl ostaa sen meille asumaa. Ainut vaa et kerrostalo vuokrakaksio.
    Houndofculann ja MoksuTheBuilder tykkää tästä.
  8. Kaage

Kaage Fagotti Kultajäsen

Pererkkele
    Houndofculann ja Soldout tykkää tästä.
  9. TheSlorrow

TheSlorrow One Winged Angel SVIP

Laitetaan Kaage lihoiks?
    Soldout ja Kaage tykkää tästä.
  10. Papumaja

Papumaja Laadunvalvoja SVIP

kyllä se lihoiksi laitettu lehmä mahtuu ihan vuokrakaksioonkin asumaan.
    Kaage ja Houndofculann tykkää tästä.
  11. Soldout

Soldout Hikka96 SVIP

Odotinkin että joku huomauttaa vammasesta lauseesta. : D
    Mietin näin niinku säilymisen kannalta että iso lehmä ei millää mahu meijän jääkaappiin ja pakkaseen. Elävänä sillä olis etes vähän enemmä tilaa.
  12. Kaage

Kaage Fagotti Kultajäsen

Aahh okei tähän hätään ei ole kuvia mutta hieman informaatiota: Mikezu on raskaana :0 ja synnyttää joulukuun puolella. Nimen pitäisi alkaa o-kirjaimella, eli vasikasta tulee luultavasti Ohvi.
    Soldout ja Ayla tykkää tästä.
  13. Kaage

Kaage Fagotti Kultajäsen

Eiku emt poikiiks se vast ens vuonna?? Eli nimi alkaa P-kirjaimella eli PORAUTTAJAHan siitä sitten tulee
    Houndofculann, Malperi, MoksuTheBuilder ja 1 muu tykkäävät tästä.